kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina
kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki
muzyka: Marcin Janus
scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz
plakat: Łukasz Błażejewski
Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.
„JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.
Adaptacja spektaklu teatru tańca pt. „Polski japiszon jeździ mały fiatem" zrealizowanego w ramach stypendium Ministra i Kultury Dziedzictwa Narodowego. Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina
kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki
muzyka: Marcin Janus
scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz
plakat: Łukasz Błażejewski
Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.
„JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.
Adaptacja spektaklu teatru tańca pt. „Polski japiszon jeździ mały fiatem" zrealizowanego w ramach stypendium Ministra i Kultury Dziedzictwa Narodowego. Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Spektakl „Granica kobiecości” to artystyczna, miejscami brutalnie szczera podróż przez labirynt społecznych oczekiwań wobec kobiet.To opowieść o tym, jak narzucone role mogą prowadzić do zagubienia, buntu, a nawet szaleństwa. Czy istnieje granica kobiecości, za którą kobieta "już nie jest kobietą",? Czy można ją wyznaczyć – wyglądem, zachowaniem, rolą w społeczeństwie? Spektakl stawia trudne pytania, ale nie daje prostych odpowiedzi. To emocjonalny manifest i próba odzyskania głosu – wolnego od definicji innych.
Spektakl powstał w oparciu o osobiste doświadczenia i odczucia tancerek, które stały się fundamentem dla emocjonalnej i autentycznej narracji scenicznej.
Spektakl „Granica kobiecości” to artystyczna, miejscami brutalnie szczera podróż przez labirynt społecznych oczekiwań wobec kobiet.To opowieść o tym, jak narzucone role mogą prowadzić do zagubienia, buntu, a nawet szaleństwa. Czy istnieje granica kobiecości, za którą kobieta "już nie jest kobietą",? Czy można ją wyznaczyć – wyglądem, zachowaniem, rolą w społeczeństwie? Spektakl stawia trudne pytania, ale nie daje prostych odpowiedzi. To emocjonalny manifest i próba odzyskania głosu – wolnego od definicji innych.
Spektakl powstał w oparciu o osobiste doświadczenia i odczucia tancerek, które stały się fundamentem dla emocjonalnej i autentycznej narracji scenicznej.
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.